torstai 3. joulukuuta 2015

Akryylia ja pollalogiaa

Tämä viikko on mennyt akryylien parissa, olen testaillut miten mediumi vaikuttaa jälkeen, täytyy kyllä kaikessa rehellisyydessä sanoa ettei silmäni taida olla tarpeeksi kehittynyt nähdäkseni mitään eroa. Vernissaa pitäisi vielä kokeilla, sekin kuulemma hieman kirkastaa värejä.


Tämä kuutar on tässä vielä keskeneräinen. Ihan vain välihuomio.


Mokasin tuon taivaan kun en osannut lopettaa ajoissa. Minulle käy helposti niin.


Olen oikeastaan tämän viikon stressaillut ja viettänyt enimmäkseen unettomia öitä, sillä eilen oli kasvatuspsykologian tentti. Ei mennyt hyvin, ei ainakaan omasta mielestäni. Kysymykset olivat vaikeat ja sönkötin sitten menemään aivan omiani. Kahden viikon jälkeen saa sitten tietää täytyykö alkaa prepata uusintatenttiin.

On sitä ihmislapsi idiootti kun itsensä laittaa yliopistoon.

Huomenna on koulun pikkujoulut ja maanantaina täytän taas yhden vuoden. Olen hyvissä ajoin aloittanut synttärimasistelut, sen ettei täällä ole oikeastaan ketään joka sitä juhlisi kanssani, eikä oikein mitään paikkaa minne mennä sitä yksinäni orpona juhlistamaan. Sitten sain tänään postissa kirjeen viime vuotiselta luokkakaverilta, jolla oli niin ihania sanottavia minusta, että hiukan nousi melkein tippa linssiin. Sitä kuvittelee olevansa niin näkymätön muiden ihmisten elämässä ja sitten onkin saattanut tehdä johonkuhun isommankin vaikutuksen sitä ollenkaan tajuamatta.

Sellaisen kuuleminen on aina jotenkin iso asia.

6 kommenttia:

  1. Mä juhlisin sun kanssasi synttäreitäsi ehdottomasti (en tarkoita nyt millään stalkkerimaisella tavalla, ällös peljästy) :) Kaikkien pitäisi juhlia synttäreitä jotenkin, ite olen myös syyllistynyt siihen että olen vain ajatellut masentavia enkä tehnyt sen enempää viime vuosina.

    Tuo ensimmäin työ on NIIN hieno. Tykkään myös toisesta, en ikinä osaisi tehdä mitään tuollaista, varsinkaan maalaamalla kun olen siinä ihan tumpelo. Teen vähän liikaa enkä osaa lopettaa ajoissa, niin kuin itekin sanoit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olisin ollu onnelline stalkkerimaisestaki synttäriseurasta! :D

      Kiitos! Olen tässä harjotellut enemmänkin akryyleilla ja öljyillä maalausta, olen siinä vasta aloittelija. Innostuin palettiveitsellä maalauksesta! Onnistun ehkä laittamaan kuvaa niistäkin jossain vaiheessa...

      Poista
  2. Hyvää maanantaisynttäriä! Toivottavasti edes söit jotakin hyvää ja joit paljon teetä. Jos et, niin tee niin nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhäiset kiitokset! Taisin ehkä hemmotella itseäni, ehkä en... totuud on etten enää edes muista. Mikä tarkoittanee etten tehnyt niin yhtään mitään.

      Poista
    2. Mutta sen jälkeen oon kyllä herkutellut ahkerasti! Leivoin viime viikonloppuna superherkullista kasvispiirakkaa... Siihen tuli lehtikaalia ja sieniä ja paprikaa ja purjoa ja sipulia... superhyvää.

      Poista
    3. Mutta sen jälkeen oon kyllä herkutellut ahkerasti! Leivoin viime viikonloppuna superherkullista kasvispiirakkaa... Siihen tuli lehtikaalia ja sieniä ja paprikaa ja purjoa ja sipulia... superhyvää.

      Poista