tiistai 9. huhtikuuta 2013

Järki ja tunteet

Orja lävistää minut miekalla ja minä vain ajattelen; Nyt minä kuolen. 

Sitten minä kuolen ja havahdun siihen että joku kantaa minua lämpimillä, vahvoilla käsivarsilla. Herään ja huomaan olevani yksin ja haluan kuolla uudelleen. Sen sijaan kävelen tomaattipelloilla kerääjien keskellä ja päätän että minäkin voin poimia tomaatteja. Ne ovat pyöreitä ja punaisia ja makeita ja voin jo paremmin.



Sitten herään oikeasti siihen että aurinko paistaa kasvoilleni auki unohtuneiden kaihtimien välistä ja minä voin oikeastikin paremmin. 

Taisin päästä taas yli sen ymmärryksen ettei kukaan rakasta minua, siihen pisteeseen että aivoni käskevät minun vain elää välittämättä siitä mitä tunnen. Pitää vain mennä eteenpäin tai kuolla. Ja juuri nyt järki voittaa tunteet ja minä ostan itselleni uuden setin ihania kevätvaatteita tunteakseni itseni uudeksi, paremmaksi, saumattomaksi.

Hihi, aivan ihana HP ficci, Drarrya jonka luin viimeksi joku vuosi sitten ja nyt kertaan:

Saving Draco Malfoy by Dayspring

Ei ole sitten aivan herkimmälle lukijalle sopiva.

1 kommentti:

  1. ihan varmasti sinua rakastetaan, haru ainakin rakastaa eikö niin?
    loppujen lopuksi elät juuri itseäsi varten. tee asioita joista nautit äläkä anna huolien vetää sinua pimeyteen.
    *halaus*

    VastaaPoista