perjantai 2. elokuuta 2013

Henkilökohtaisesti valehtelen itselleni joka päivä


Tunnustan, tunnistin itseni videosta. Pahin houkutus on tietysti nettikaupat, juuri nytkin minua odottaa postissa ihana palleropaketti vaatteita member.comilta. Haen sen huomenna, kokeilen päälleni niistä joka-ikistä ja olen ikionnellinen. Kunnes tarvitsen jotain oikeasti kaupungilta, copic-tusseja tai ruokaa tai ripsivärin. Hupsiskeikkaa, mukanani kotiin pääsee moni uusi ja ihana vaate ja kenkäpari ja kirja, koska minä tarvitsen niitä.

Oikeasti en, paitsi tietenkin kirjoja, koska kirjoja ei koskaan voi olla liikaa. Eikä kenkiä, minulla on 37 paria kenkiä ja tällä hetkellä tarvitsisin muutamat lättäpohjaiset, ihan oikeasti.

Uusista ihanista tavaroista tulee hyvä olo, vaikkei se ole sen terveellisempää kuin viiltelykään. Ei ainakaan silloin kun ei oikeasti ole sitä rahaa jolla ostelisi mielin määrin.

1 kommentti:

  1. Jessus sentään, 37 paria....mutta älä välitä; et ole yksin. Meidän eukolla on tapana täpätä joka perkeleen kaupunkireissu mukaansa jonkinlaiset housut vaikkei entisetkin (tiettävästi, olen mennyt laskuissa sekaisin) makaavat kaapin perukoille rytättyinä. Arvaa onko asian tiimoilta käyty taisteluita... :D

    VastaaPoista