keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Hilpeä väliotsikko

Pieni välikommentti, näin juuri Dressmanin uuden mainoksen ja uuh.

Anteeksi etten saa mitään täällä aikaiseksi, mutta en saa kyllä missään muaallakaan. Koulua ja töitä ja kursseilla juoksemista, väsyttää vain. 

Koulu on kivaa, mutta muistan taas ne asiat joista siellä en pidä. Sen miten ihmiset puhuvat päälleni kuin se ei haittaisi, sitä ettei kukaan ikinä odota minua kun johonkin pitäisi liikkua. Sitä että olen avoin ja aktiivinen ja keskustelen, mutten kykene silti solmimaan oikeita ihmissuhteita. Se on aina ollut minulle outo asia, sellainen mysteeri jota ei vain kykene selvittämään. 

Mitä ihmettä minun pitää tehdä toisin, miksen minä riitä?

6 kommenttia:

  1. Alusta asti kannattaa itse puhua päällepuhujan päälle, että tulee asia selkeäksi eikä alistua olemaan taas se, joka vaikenee (tällä saa myös vanhat kaverit jotka on ennen aina alkaneet huutaa päälle hiljaisiksi). Ei ihmissuhteita solmimalla solmita, ei voi pakottaa, niitä tulee huomaamatta, ja aina voi itse olla se, joka tekee aloitteen eikä pelätä jatkuvasti torjutuksi tulemista. Valmiiseen seuraan on vaikea alkaa tuppautumaan, mutta ihan oman piirinsä voi aina luoda olemalla aktiivisesti mukana ja näkyvillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitäisi uskaltaa olla agressiivisempi, minulla on tapana vaan kierähtää selälle ja antaa pyyhkiä ne paskaiset saappaat paitaani. Sekin on kai sellainen juttu mikä tarvitsee vain harjoitella, eikä sais ihan niin paljon välittää mitä muut ajattelee ja haluaa.

      En mä ketään oo tuoliin sitomassa ja puukolla pakottamassa kaveriksi, ei huolta :D (köh köh, en oo mitää suunnitellu)

      Poista
  2. kyllä sä riität ihan tuollaisena.
    joskus jos ottaa päähän, se pitää vain sanoa. voisitko odottaa, voisitko antaa mun sanoa oman asiani eka. tiedän, että se on vaikeaa, mutta joskus täytyy unohtaa muut ja ajatella itseäänkin välillä

    VastaaPoista
  3. Taitaa olla se aika vuodesta kun ei kukaan saa mitään aikaiseksi joten mitäpä tuosta. Päälle puhuminen osoittaa mun mielestä helvetin huonoja käytöstapoja mutta se on toisaalta hyvä indikaattori mitä ihmissuhteiden luomiseen tulee, sillä se henkilö jolla on aikaa myös kuunnella sua, on tutustumisen arvoinen. Tiedän että ne ovat harvassa näinä päivinä mutta näitä ihmisiä kannattaa odottaa, suko pois.

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tänäänki tuli cmorelta lotr-maratooni, enhä mä tänää olis mitää halunnukkaa tehdä. Ei se mitää, koko päivä Aragornin kanssa ei haittaa mua yhtää ;)

      Mä oon aina ollu samaa mieltä, tuntuu et mä pelaan ite niitten käytöstapojen mukaan, mut puolelta ihmiskansasta puuttuu kyseinen manuaali. Ei auta kun vaa sinnitellä :)

      Poista