maanantai 21. lokakuuta 2013

Elävä ihminen paperilla





Kaksi eri mallia, ensimmäinen malli ja viimeisin. Aina kuulemma vain tummempaa ja tummempaa ja sitten minä tein siitä tummemman kun tyttökin oli tumma.

Elävät mallit on kivoja piirtää.

Voin jo järkevämmin, kasasin itseni takaisin yhteneväksi palluraksi ja vietän nyt etäviikkoa. Nukun, piirrän, katson televisiota ja kerään energiaa sisälleni ja ympärilleni, koska juuri nyt minulla ei tunnu olevan sitä yhtään antaa muille kuin itselleni. Ei se mitään, tässä on vielä kuusi päivää jäljellä.

5 kommenttia:

  1. kuulostaa ihan hyvältä. välillä tarttee aikaa itselleen jotta jaksaa.

    kuvat on ihan uskomattoman hyviä, varsinkin jälkimmäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, oon kauheesti tykänny elävän mallin piirtämisestä :)

      Poista
  2. Toisinaan on hyvä sulkea kaikki muu pois ympäriltään ja harrastan sitä aina silloin, kun tunnen saaneeni ympäristöstä tarpeekseni. Ehkäpä olen liian erakkoluonne mutta toisinaan tuntuu etten kestä mölyäviä ihmisiä ympärilläni.

    Ps. Sulla on kyllä kadehdittava taito ja oikein vituttaa kun itse ei osaa piirtää edes sopusuhtaista tikku-ukkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä itsekin sellainen erakoituja, välillä sitä saa antaa litsarin itselleen naamaan kun huomaa ettei ole ihmisiä nähnyt kahteen viikkoon. Mutta se on vaan niin paljon mukavampaa, mulla kestää aina toipua kaikista sosiaalisuuksista väkisinkin pari päivää.

      ps. tikku-ukot voi olla haastavia.

      Poista
  3. kiitosta kommentista :)

    sekai ichi hatsukoi on mun elämäni, ihanaa kuulla että joku muukin arvostaa sitä <3

    VastaaPoista