maanantai 31. lokakuuta 2011

Hunajata ja Harry Potteria

Hurraa, hurraa, hurraa!
Tänään oli kahden tunnin palaveri luokanvalvojani kanssa, ja arvatkaa mitä! Ne oli ihan kokonaan unohtanut käyttää minun edelliskesän työpäivät! Joiden ansiosta - lisättynä nyt käymiini työpäiviin - minulla olisi topoa enää vain seitsemän päivää. Seitsemän! Lisäksi minun pitää käydä neljässä museossa taide ja kulttuuri -kurssin takia, mikä on ihan pirun vaikeaa kun pääsee töistä viiden jälistä, mutta nyt sitten ei ole mitään hätää senkään takia. Ja sitten on äidinkielenkurssi ja liikunnan kurssi, jotka suoritan itsenäisesti. Olin niin helpottunut että meinasin itkeä, mutta sainpa itseni pidettyä sen verran koossa etten ainuttakaan kyyneltä mennyt tirauttamaan. 
Huhhuh, on ihmeen helpottunut olo, ei enää jokahetkistä stressiä tuon koulun takia, voin siirtyä painajaisissa niihin seuraaviin aiheisiin joissa pakenen murhamiehiä tai hukun.

Ja sitten jotain mitä olen nyt viimeiset kaksi päivää lukenut: aivan uskomattoman taidokas Harry/Snape ficci, Nc-17, mutta sellaiset kohdat on helppo hypätä yli jos ei kestä. Itse olen ihan täysin ihastunut ja vain vetänyt sitä sisääni kuin ilmaa. Englanniksi tosin kirjoitettu, mutta helppolukuista ja kaunista tekstiä kaikin puolin.

Tässä tuo kirjoittajan lyhyt kuvaus ja linkki, olkaa hyvä kaikki kiinnostuneet:

Tempus Fugit Praeterhãc by Quill Lumos

Based on the amusing idea on the US cover of Deathly Hollows. Harry's Horcrux hunt leads him to Rome. However, he hadn't expected the sudden trip back through time thanks to a booby-trapped Diadem. Neither had Severus Snape, who gets dragged into the backlash of the spell. Now they are both stuck in the past, what are they going to do? Together they struggle to earn a living and have to learn to survive, whilst continuing for a way home.


Kirjoitan myöhemmin jotain järkevää, piti vain hehkuttaa hyvää oloani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti