sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Sen alkuperä ihmisluonnossa

Saan kaksi kutsua tulla viereen nukkumaan, käännytän molemmat pois vitsailulla ja leveällä hymyllä. Haluaisin lyödä jotain vain saadakseni tyydytystä tähän typeryyteen joka näyttää seuraavan minua kaikkialle.
Kihisen kiukusta kun ne eivät jätä minua rauhaan edes seuraavana päivänä, selitän Memerille että vihaan nukkua kenenkään kanssa, mutta ei se haittaa niin kauan kuin se on ainut minun vieressä ja jaloilla ja kiinni mahaani vasten käpertyneenä. Ei oma koira juonittele minua vastaan tai näe minua kun minä nukun, se rakastaa ja kaivautuu lähemmäs lämpöä, eikä välitä pätkääkään mitä puhelen unissani, itkenkö vai huudanko vai kiemurtelenko peittoni ulos lakanastaan ja petarin lattialle. 
Minä en enää jaksa kiimaisia miehiä, mutta kai se on vain oma vikani. Baariin mennessä pitäisi kai aina pukeutua norjavillapaitaan ja verkkareihin, vaikka kuinka välttelisi jokaisen pojanklopin katsetta ja flirttiä. Olen vain niin väsynyt siihen, että vaikka itse haluaisi vain lähinnä jonkun jonka kanssa saisi ihan vain olla, ihmiset ovat taipuvaisempia seurassani jostain syystä lääppimiseen ja liian selviin vihjailuihin, vaikka itse en antaisi ymmärtää mitään. 
Välillä tunnen itseni vain niin likaiseksi ettei edes kylpy auta.

En ole tehnyt mitään pahaa itselleni, en sitten kesän puolivälin kai, jos oikein muistan. 
Ei kun oli se viimeksi vähän ennen kuin lähdin päiväosastolta. En vain kertonut siitä omahoitajalle, koska en halunnut että se ajattelee että ne lähettää minut ulos sieltä vaikken ole valmis. Itse uskon etten tule koskaan olemaan täysin valmis yksilö, useimmiten sosiaalisesti rajoittuneet, itsetuhoiset ihmiset ovat tai niin olen ainakin kuullut.

Haluukko et soitetaa ukkille, jos se veis? Kysyy iskä teehuoneen ovelta.
No ei ko kyl mä vien! Tiuskaisen, haluan leikkiä uhria ja sen minä sitten teen, vaikka itku kurkussa.
Sen ei vaa tarvi huomen herät nii aikasi. 
Katson sitä kulmien alta, lupasin jo Harulle.
Ei siihe mee ko pari tuntia. Sitä paitti on se ukkillekki myöhä.
Mut se o eläkkeel.
En vastaa mitään, mutisen vain iskän selälle Mäki haluun jo eläkkeel.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti