lauantai 17. joulukuuta 2011

Threesome

Tönäisen sen filippiiniläisen pois, toinen nukkuu jo. Minä en edes muista sen nimeä ja silti se jaksaa vielä inttää, mutta minä kiellän, sanon sille pahasti ja se pyytää anteeksi, pyytää jäämään. Minä en halua, minä haluan itkeä mutten pysty, haluan nukkua ja unohtaa ja mennä suihkuun. Upottautua kanaaliin, sekin on puhtaampi kuin minä, saastainen. Iljettää oma itseni, puhun englantia Marcin kanssa puhelimessa kun kävelen jonnekin, pois ja mahdollisimman kauas. Se on unenpöpperössä koska kello on vasta kuusi ja kysyy

Honey what's wrong?
Ja minä sanon
Nothing, I just really need a hug right now.
C'mere, there's plenty of room.
Why do I keep doing this?

Ja sitten minä itken vähän, Marc kuuntelee toisessa päässä ja sanoo että ne rakastavat minua, vaikken minä uskokaan. Pääsen sen ja Tommyn väliin nukkumaan ja ne rutistavat minut kainaloonsa ja vihdoin uskallan nukkua.

2 kommenttia:

  1. Halusin tulla ketomaan, että seuraan vielä. Kommentoida en osaa, mutta jokaisen tekstin olen lukenut.
    * halaus *

    VastaaPoista
  2. se on niin arvokasta kun on joku joka halaa sinua kun sinua itkettää...
    <3

    VastaaPoista