keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Hupinarri, kurtisaani vai vain huora

Pistän Audiolle viestiä ja sanon pääseväni puoli neljältä, että voitaisiinko puhua. Se ei halua, Luulin et koko juttu meni jo pipariks, mist muka haluisit puhuu?
Sanon että haluaisin selittää, eihän se vielä tiedä mistään oikeasti mitään, ei mitään ole sanottu ääneen. 
Se ei vastaa puhelimeen mutta facebookissa aloittaa kuulustelun. Tyydyn siihen, jos toinen kerran haluaa hoitaa asian näin naurettavasti, minkä minä sille mitään voin.
Se ei usko minua kun yritän saada sen päähän ettei se sovi tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni, että olen masennukseni takia päivittäisessä hoidossa.
Puhun Womban kanssa samaan aikaan puhelimessa ja nauretaan ja päivitellään Audiota samaan tahtiin kun se loukkaa minua chatissa. Sanoo että hänelle käy jos ollaan kavereita ja pidtään hauskaa siinä välissä, mutta minä en halua seksisuhdetta hullun kanssa. Sitten se sanoo: Olihan se kivaa niin kauan kun sitä kesti. Luen sen epäuskoisena Womballe puhelimeeni ja se suuttuu puolestani, sanoo ettei tollasta tarvitse enää koskaan katsella ja hyvä vaan että annoit lapikasta. Minä vastaan Audiolle että hienoa että olin viihdyttävä ja sitten en sano enää mitään.

Myöhemmin se pyytää anteeksi ja ehdottaa että voisin puhua sen kaverille joka on käynyt kurssin hollannissa. Kieltäydyn kunniasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti