sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kysymyksiä jookos?

Tämä on minun kahdessadasviideskymmenes teksti. Olenpa laiska kirjoittamamaan, kahdessa vuodessa en ole saanut edes vuoden vertaa tekstejä.
Vähän kuitenkin pikkaisen ajattelin sellaista, että kun kuukaudessa täällä on noin kolmesataa kävijää, joista neljätoista ainakin lukee pölötyksiäni, niin haluaisin tehdä kysymyspostauksen ja kokeilla jos se vaikka onnistuisi. Niin että viikon ajan eli 4-11.3 saisi ja olisi ihastuttavaa jos jättäisit kysymyksen minulle. Ihan mitä vain maan ja taivaan ja avaruudenkin väliltä mieleesi putkahtaa, mitä haluat tietää minusta tai mielipiteestäni tai ihan mistä vain. Olit sitten lukijani, kirjautunut, anonyymi tai stalkkeri, kaikki on tervetullutta.

Kiitos kaikille lukijoilleni, arvostan teitä todella, enkä sano sitä tarpeeksi usein.

1 kommentti:

  1. Minua jäi joskus sinun eräs aikaisempi teksti vaivaamaan. Puhuit siinä kuinka hait jos lapsena itsellesi kauniita ystäviä, itsehän en sitä ala-asteella ollut. Tästä siis juontaa kysymykseni: Miksi minä olin ystäväsi silloin? Tai siis, miksi kutsuit minut aina teille yöksi tai vain leikkimään jotai? Uskoisin että tiedät/arvaat/muistat minut, joten tuo jäi silloin minua vaivaamaan.. Haluan vain tietää :)

    VastaaPoista