sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Kukkia ja ketutusta

Minä olen tehnyt pitkiä lenkkejä pisin metsiä ja peltoja, istuttanut dahlioita ja koristetupakkaa ja isoja purppuroita lehtikasveja, joiden nimeä en edes tiedä.

Olen jutellut enemmän kuin miesmuistiin vanhan osastotutun kanssa ja päättänyt aloittaa Memerille raakaruokinnan. Memer ei enää haahuile ruoka-aikaan.

Nukun huonosti, lääkäri ei ollutkaan lähettänyt e-reseptiä liikkeelle joten en saanut iltalääkkeitäni. E-pillereistäkin minun piti soittaa ja kysyä, ystävällisesti kertoivat että lääkäri taisi unohtaa, mutta ovat ne siellä jo varmaan viikon kuluttua. Vihaan uutta järjestelmää, pelasti se sitten kuinka monta puuta tahansa. Se saa minut kiusaantumaan ja epävarmemmaksi kuin jo entuudestaan olen. Sen on tarkoitus helpottaa monen työtä ja sen ymmärrän, mutta minun elämäni se tekee hankalaksi ja epämukavaksi.

Minä haluan sen typerän lapun, jota voin puristaa hikisissä näpeissäni tietäen että tämä minun kuuluu nyt hakea ja tämän minä nyt saan. Minun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa ja odottaa puolta tuntia kuolemalta tuoksuvan mummon vieressä vain saadakseni eioota.

1 kommentti:

  1. apteekki voi uusii e-reseptit jos asiast sopii lääkärin kans. ei tarvi turhaa ootella ja antaa inhimillisii erehyksii anteeks.

    VastaaPoista