torstai 20. kesäkuuta 2013

mene nukkumaan, idiootti

Mitä se tarkoittaa kun mies yrittää rusentaa kätesi murusiksi kätellessään? 

Niin lukee minun yöpöytäkirjasessani. Se on niin sotkuisesti kirjoitettu että minun täytyy hetki miettiä mitä se sanoo, sen siitä saa kun kirjoittaa puoliksi unissaan.

Mielestäni ihan hyvä kysymys, en vieläkään tiedä vastausta. Minulle käy niin useasti, usein minä puristan takaisin kaikella voimallani ja vastan niiden tuijotukseen. Minulle on opetettu että kättely ei saa tuntua kuolleelta kalalta, mutta henkilökohtaisesti en koe kohteliaaksi yrittää murtaa toisen rystysiä heti ensitapaamisella.


Tänään kävin Womballa Örmykkään kanssa ja meillä oli hauskaa. 

Womba oli saanut paniikkikohtauksen pankissa, minä yritin usuttaa sitä eteenpäin. Se sanoi samoja sanoja kuin minä vuosia sitten, katon sitä sitten ja katseli seiniä ja pölyhiukkasia. Olisin halunnut jutella sen kanssa asiasta kaksin, mutta en saanut tilaisuutta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti